Αλλαγές / Αντικαταστάσεις
* ΠΡΟΣΟΧΗ! Η εταιρία πρέπει να ενημερώνεται ΑΜΕΣΑ τηλεφωνικά για την επιθυμία σας για αλλαγή του προϊόντος , από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας ή μέσω email . Η αλλαγή του προϊόντος γίνεται αποδεκτή σε διάστημα έως 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας αν
- ο πελάτης διαθέτει την απόδειξη αγοράς του προϊόντος,
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί,
- το προϊόν διαθέτει ακέραια την αρχική του συσκευασία,
- το προϊόν δεν έχει υποστεί αλλαγές ή φθορές ή καθαρισμό.
Στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται χωρίς να πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις η επιχείρηση έχει δικαίωμα άρνησης της αντικατάστασης. Αν υπάρχει διαφορά στην αξία μεταξύ του προς αλλαγή προϊόντος και του νέου προϊόντος, ο πελάτης χρεώνεται ή πιστώνεται ανάλογα τη διαφορά. ** Oι αλλαγές πραγματοποιούνται πάντοτε με τις ισχύουσες τιμές, καθώς και με προϊόντα της ίδιας σεζόν. Για την πρώτη αλλαγή ο πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα της επιστροφής και τα έξοδα αποστολής αντικατάστασης. Η επιστροφή γίνεται μόνο με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ζητήστε χρέωση παραλήπτη).
Επιστροφή χρημάτων
Ο πελάτης μπορεί από την παραλαβή της παραγγελίας, να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφωνικά μαζί μας και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποδεκτή αν
- ο πελάτης διαθέτει την απόδειξη αγοράς του προϊόντος,
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί,
- το προϊόν διαθέτει ακέραια την αρχική του συσκευασία,
- το προϊόν δεν έχει υποστεί αλλαγές ή φθορές ή καθαρισμό.
Στην περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται χωρίς να πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις η επιχείρηση έχει δικαίωμα άρνησης της επιστροφής χρημάτων. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Η επιστροφή γίνεται μόνο με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται εντός 10 εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημα, σε τραπεζικό λογαριασμό που θα ορίσει ο πελάτης αφαιρώντας πάντοτε από το προς επιστροφή ποσό τα έξοδα της αρχικής αποστολής και της επιστροφής.
Ακύρωση παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του μόνο αν η αίτηση ακύρωσης γίνει πριν την παράδοση της παραγγελίας στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση που ζητηθεί ακύρωση μετά την παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών, ακολουθείται η διαδικασία της επιστροφής χρημάτων.